Onsdag.

Jaha idag började vi halv 1 igen, sköööööööööööööönt då! Jag får ju ingen sovmorgon i helgen så det känns bra att ha haft 2 st den här veckan :)
Dagen var iaf seg... jag åt inget innan skolan och slutade vid 5 så jag vart både trött och hungrig.
Petra och jag är iaf lätt bäst på våran låt "It couldn't please me more" xD haha fett kul äre att sjunga med henne iaf, vi kan aldrig hålla oss för skratt (a)
Men usch jag känner verkligen inte för att ställa mig på scenen på söndag.. Låten med Petra känns helt okej men låten jag sjunger själv kommer bara bli pinsam jag ska vara "inbjudande och fräck". Lätt att vara det när man känner sig som en fläskkorv i uttmanande kläder. :/ ajja vi får se hur det blir.


alltså petra är så söööööööt på bilden! <333

Iaf jag har legat däckad i soffan ända tills nu, jag borde räkna matte men jag känner inte för ngt alls.. usch.
Svenskaprovet gick faktiskt bra fast jag inte hade pluggat ngt (a) emma i ett nötskal!
Snart kommer Busk också, han ska sova här och så hjälpa mig att plugga.
Hoppas han får mig på lite bättre humör! (a) hihi

smackpuss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback