Fredag.

Idag blev det att va med Lina hela dagen och kvällen. Vi tränade ganska mykt inför dopet som hon ska sjunga och jag ska spela på. Jag ska köra lite i refrängen också. Ni anar inte hur nervös jag är för det, jag har aldrig spelat för folk. Visst lite för vännerna och så hemma med för publik, nej! Hjälp!
Det gick iaf rätt bra. :)

Vi var hos farmor på eftermiddagen där vi fick pannkakor med mossade jordgubbar och grädde. Det var sjukt gott!
På kvällen följde farmor med oss hem och lagade mat och så tittade vi på "Djävulen bär prada", har sett den förut men den är bra.
Sen efter halv 11 åkte Lina och farmor hem så jag drog till familjen Svensson där resten av min famij befann sig.
Jättetrevligt, vi spelade och sjöng såklart och så fick jag prova deras spikmatta. AJ det gjorde förbannat ont de första 5-10 minuterna men sen gav det med sig, dock gjorde det svin ont att sätta sig upp också.
Våran spikmatta har faktiskt kommit och ska egentligen bara hämtas ut.. När nu mamma hade tänkt att göra det. hihi


vi mötte Busk och lilla Shabo påvägen till farmor. Så underbart söt!! Jag blir fortfarande så arg på att man inte ser hur söt han är på bild. :( Busk vi tar en dag med  kameran och Shabo va?


pannkakor med färska jordgubba mossade blandat med socker och så lite grädde.


ser ni hur duktig Alex är på att rita eller? han har redan utvecklats massor sen jag såg honom rita sist. Snacka om att syskonen Svensson är kreaktiva! :)



jag bara inte låta bli att imponeras av marcus varje gång han spelar ngt. han är så grymt duktig och jag fattar inte att han lärt sig både piano, trummor, elgitarr och akustisk gitarr på bara ett halvår och så snackar jag självlärd. Jag är avundsjuk!

tack för en trevlig dag :)
smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: marcus :P

hahaha fy fan vad illa det låter asså xD jag spelar ju fel hela tiden och det går för långsamt xD

2009-07-11 @ 17:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback