Filmkväll.

Hjälp vad trevligt jag har haft det ikväll! Jag var nämligen på lite filmkväll hos Petra med Anna. Munnen gick verkligen i ett på mig och jag tror faktiskt att de hade minst lika roligt som jag.
Så himla skönt det är att prata egentlligen, bara släppa på spärren och säga precis vad man tänker på.
Det var inte sista gången man träffade de tjejerna i sommar! :D Glömde ta bild, buhu..

Vi såg filmen "lords of dogtown", den var ngt seg i början (kan också bero på att jag pratade lite hihi) men ge den en chans. Den är grymt bra och så har den ett jättefint budskap. Den visar vad livet egentligen handlar om egentligen. Pengar är inte allt.
I filmen ser ni bl.a. Heat Leadger (the dark night, ten things I hate about you).


Betyg: 4,5/5

Tack Petra och Anna för en toppenkväll, det gör vi om snart igen med hsm 3, twilight, hairspray och systrar i jeans 2. Inte dåligt ni! hihi
Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorn.
Godnatt.
smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: Nadine

Mysigt med tjejkväll :)

2009-07-10 @ 00:34:36
URL: http://nadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback