Du kom som en vind.

Vem försökte jag lura, jag visste hela tiden.
Jag har lärt mig att va ensam, sånt e livet
Ingenting är som det ska längre,
rasar ner igen och blundar för det som händer.
Det går aldrig bra när man satsar allt man har,
man går in för en sak och blir lämnad kvar.
För det är över nu och jag känner mej krossad,
allt går i bitar så fort jag börjar hoppas.
Du finns kvar inom mej.
 
Det gör ont när jag tänker på det fina som vi hade som du aldrig våga satsa på,
i mina ögon var du underbar helt klart bäst.
När vi låg där i sängen,det kändes perfekt.
Hur kan det sluta såhär?
Släpp mej inte nu och låt mej falla över kanten.

För om jag kunde skulle jag ge hela världen till dej.



smackpuss

Kommentarer
Postat av: Lovi

<3

2009-07-20 @ 14:23:56
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback