Dop.

Så nu var man hemma ifrån dopet, den stora frågan är säkert, hur gick det? :)
Jo men det gick faktiskt över förväntan bara att jag spelade fel en gång ;/ ett C istället för Em, jag höll på att skämmas ihjäl. Aja även den bästa gör misstag.
Men jag måste säga att jag trivs mykt bättre med micen i handen än vid pianot. Piano spelar man när ingen hör.

Jag var allmänt flum efter fikat och i bilen hem var jag helt galen xD HAHAHA
Men det var kul iaf (a)
Jag glömde kameran hemma så det blev bara lite kort med mobilen. :)


som sagt jag spelade fel en gång..


vi hade typ den roligaste spegeln i världen på handikapp toan xD HAHAHHAA


Laaaajna är snygg :)<3


haha nattis var smart och välte sin stol när vi fikade xD henne kan man skratta ihjäl sig åt!

Nä nu ska jag ut till Johan och grilla, det är nog lite hejdå-fest för Dan som åker till Oskarshamn imorn. :(
Smackpuss. <3

Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-25 @ 21:45:07
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: världens bästa natalie hallberg !

så jävla kul vi hade emma ! :o <333

2009-07-26 @ 01:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback