Onsdagar.

Jaa ni, jag har alltid haft ngt emot onsdagar. På mellanstadiet hade vi jobbigaste läxan då, gick längst dagar, om man bara visste hur bra man hade det då! :o
Nu för tiden går jag från 08.25-17.20 varje onsdag, fy vad jobbigt!
Menmen jag överlever :D

Alla var typ sjuka idag så det blev ingen teater träning och bara för att vi har världens bästa lärare så fick vi gå ner till biblan och hyra skräckfilm HAHA fatta vad kul? Jag trodde verkligen inte att hon skulle gå med på det. Men men det är bara att blinka med "puppy eyes" så går det mesta! :L mohaha


Filmen hette "andra sidan" och handlade om ett hemsökt barnhem, har dock sett den förut men det är helt klart sevärd! :)

Elin, jag och Sandy tränade tills på tisdag idag igen, gick ganska bra faktiskt! :) Vi tränar igen på fredag kl halv tio (lite tidigt för att sjunga).
Men för att ha varit onsdag har det varit en jääättebra dag :D Kvällen spenderades med Lovi (www.fairytalelife.blogg.se), Hanna & Busk (www.alexanderbusk.blogg.se) vi kollade lite på top model, spelade in med vårat ljudkort och kollade made in sweden. Alltså Kim i programet är ju helt jävla störd, fattar han inte att han sabbar sin livs troligtvis största chans?
Vi har också kollat hur mykt våra bloggar är värda, haha min var värd över 6000 typ, sure.... det måste vara ngt fel. :D men vi kan ju alltid låtsas :D


ojojoj, titta vad duktig jag är som hittade en bild på oss alla 4 :D


Lovi och jag håller på att försöka ladda upp videoklipp på youtube för att vi ska kunna ladda upp massa roliga klipp från skolan här :D mohaha Önska oss lycka till :L


Nu ska vi kolla på Dr 90210 och äta chokladmuffinssmet MUMS! Men det är en hemlis så säg det inte till Anton :D


Kisses <3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Din är ju värd mer än min iaf.

Min är bara värd 530 spänn :p inte så konstigt kanske.. men ändå

2009-01-22 @ 00:45:49
URL: http://p880818f.blogg.se/
Postat av: Lovii

Ahh snacka om att vi har världens bästa lärare !



Snacka om synd att youtube skiten inte funka! Jävla skit helvete!

thihi



DU ÄR BÄST GULLET!! I LOVE YAH SO MUCH!<33

2009-01-22 @ 14:00:52
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback