Made in Sweden :))

Nejnejnej jag har inte glömt att blogga idag, jag har bara inte haft tid! :)
Slutade tjugo över 5 idag (suck) men Hanna var med mig på sånglektionen, gick jättedåligt.
Har varit en helt suverän dag, vissa saker är väldigt konstiga och jag har lovat mig sj att det här inte ska bli en "deppblogg" så jag säger bara JAG FÖRSTÅR MIG INTE PÅ DIG!


Vi hämtade upp Butten på vägen hem och sen kom Elin :D

Vi ska sjunga "When you believe" på förintelsedagen så det kommer krävas en hel del träning för att sätta alla stämmor. Men det ska bli skit bra!


Kl 8 blev det top model, makeovers idag det roligaste programet på hela säsongen enligt mig! :D Måste säga att jag blev grymt besviken på Clark och Hannah, blev inget vidare faktiskt.

Efter det blev det det nya programmet med Anders, Andreas och Laila "Made in Sweden", det var faktiskt grymt bra! :D

Fast jag har börjat tycka grymt illa om Desmond, visst han är en sjukt bra låtskrivare, men fy *** vad taskig han var mot Nils. Visst han gjorde det för att hjälpa, men om man inte tycker något är bra så säger man det på ett bra och snällt sätt!




Jag är pepp, mamma säger att det är jättestor skillnad på mig sen jag bestämt mig för att lämna allt svårt bakom mig.

Det är en helt ny Emma och en mycket bättre sådan.

Såklart kommer dom flesta inte märka någon skillnad för jag har nog bara visat ett fåtal den andra Emma (hon som inte finns längre) och idag vet jag att det skulle varit en sån dag som jag hade varit hur förvirrad som helst suttit och fantiserat ihop en massa skit som du får mig att inbilla mig. Men vet ni vad, jag ler bara åt det!


btw, Lovis och mitt nästa mål är Ljungsbro med Nattis. Det ska bli en upplevelse! haha


Just det, om man kanske skulle ta tag i skolsköterskan också... axeln har knakat ett bra tag.




Iaf kisses till alla som finns där och lyser upp min dag, love you guys!<3




"Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen
Och lev idag"


Kommentarer
Postat av: Lovi / Ronja rövardotter HAHA

DÄR SER DU! Våran ide funkar ! jag har varit så glad att det känns som jag måste vara sjuk eller något.. Jag är HYPER! :D ahah

mamma frågade mig idag ba -Varf är du så glad. Sådä små sur. och ba JAG ÄR BARA GLAD!



Äntligen inser du att vi ska ta en tripp dit, jag ska hålla dig i handen. JAG LOVAR! :D

Älskar dig snyggo<333333333333

2009-01-14 @ 22:59:10
Postat av: jennie

Åhh, vad jag är glad för din skull :D:D

så ska det låta, "glada emma" är bääst :D

vi måste ses snart så vi kan se den oerhört sjuka filmen xD haha



Men du, jag hatar Clark och Hannah

(jag har sätt klart hela säsongen, andra gången nu xD)

Hannah är rasist och helt störd och Clark är ju inte heller klok.:S

Dom har verkligen ingen vinnar personlighet. :S

Jag tror inte heller Hannah har tänkt igenom det hela eftersom inte tål folk som är "gay" hur fan ska hon klara av att bli top model då? Där alla sminkare och så är bögar typ? XD

fyfan..



<33333

2009-01-15 @ 13:52:17
URL: http://jengucci.blogg.se/
Postat av: Patrick

Eum.. En liten fråga.. Vad fan finns det i Ljungsbro att göra?? :P haha

iofs finns det ju Cloetta där.. men annars liksom :P

kramis :)

2009-01-16 @ 01:00:03
URL: http://p880818f.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback