Haft en bra dag?

Min dag har varit helt okej, var på gymmet med Anton imorse. Skönt att komma igång med träningen igen, kunde dock inte träna armarna ngt pga axeln. Menmen...
När jag kom hem satt min Lovi i soffan och räknade matte så då hjälpte jag henne med kvadreringsformeln eller ngt sånt tror jag (fråga inte ni vill inte veta!)


Dagens outfit: Styled by Gina :) melove!


Nu ikväll for vi till Saanum och lagade mat, tacos, lyckat! :)
Efter det for vi hem till oss och kollade film och spelade spel.
myspys, tack för en trevlig dag/kväll.

Själv ska jag faktiskt lägga mig och kolla på film och antagligen somna till den, är helt slut!
God natt på er<3




Jag satte ihop ett collage av kvällens
bilder. :) snyyyyyyyggingar!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, det där plagget du hade på dig idag tror jag att jag provade på Gina idag. Men jag såg helt hemsk ut i den xD

Det är samma färg, men den passar SKIT bra på dig =)<3

(fuskis ;))

2009-01-11 @ 01:03:42
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback