Flygskär

jaha, jag ville bara säga ett stort tack till Lovi, Elin, Nathalie, Erica, Johanna, Mimmi, Ann och alla andra som var så gulliga emot mig i förmiddags. Ibland så är det inte lätt. :)

På håltimmen så drog vi till Sandelius och åt semla med varmoboy, mums! (vi tyckte jag förtjänade det idag trots min GI)
Sen blev det samhällskunskap, Anders körde hänga gubben med oss HAHA han hade värsta konstiga ordet som ingen hade hört förut,  jag minns bara att det började på "oo" och slutade på "runkligt". xD
På pianot gick det jättedåligt, min hals har börjat göra jätteont och jag var jätte trött. Så mimmi undrade vad det var med mig idag :) haha och så tyckte hon att jag skulle gråta för att jag hade glömt pianoboken hemma (woops) istället för ngr tröga idioter.


En skit sexig bild på "Nattis-taliban" från samhällskunskapen ;)

För er som inte vet så har jag och min kompis Alexander Busk barngympa 4 timmar i veckan. 2 st grupper.
Idag var det faktiskt riktigt kul med storagruppen :D Busk gjorde värsta dansen med Felicia som vi bara måste ha på avslutningen! Massa flygskär och volter, lite "Laila-inspirerat". :D Film kommer snart!


Jag har nu lånat "När jag hör din röst", tvåan till "Om jag kunde drömma". Så nu blir det till att läsa och försöka lugna ner mig.

Jag är iaf stolt för nu kan jag skriva upp en till sak på min lista över saker som jag egentligen inte vågar:
-sjunga med Elin.
btw GRATTIS hon är nu våran representant i Next Star 2009 och alla MÅSTE gå in på hemsidan www.nextstar.se jag kan tyvärr inte säga vilken av som fem "spotlighten" som är hon för vårat ljud funkar helt plötsligt inte på datorn. Men det lär ni ju märka :D
Elin du är min största idol, en dag ska jag bli lika bra som du! :)<3


Bilden är från Stockholm när Elin tävlade och kom trea i Slagerstjärnan. Du var grymt bra och enligt mig förtjänade du första platsen! :) btw så kom Idol-Alice på andra :) känns lite sjukt att vi var där och såg henne live och nu ett år senare ungefär är hon jättekänd!


Ajja, smackpuss alla bebisar (:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback