Alexis som Bella!

Okej, barngympan idag var faktiskt förbannat rolig, Busk var trött och med det menas väldigt flummig och jobbig. Fast det är faktiskt roligt när han är jobbig men aa man kan bli lite rädd ibland.
Han typ lyfter omkring på mig och då känns det verkligen som att man ska knäcka ryggen på stackaren och så ska han dansa med mig hela tiden xD haha! Sen så överföll han mig i redskapsförådet! :o

Iaf jag kollade på The sisterhood of the traveling pants 2 idag, åh jag tyckte verkligen om den!
Även fast man blir så avundsjuk att det gör ont i hjärtat så älskar man såna filmer! 


Vet ni vem jag tänker på när jag ser Alexis Bledel(hon på bilden)? BELLA, hon skulle ha spelat henne perfekt i Twilight!
Åh jag blir så hiimla bra på filmen, den gör verkligen inte boken rättvis! Bella & Edward framstår som ett par inkompetenta idioter och den är inte alls så romantisk som boken, man får inte följa hur deras kärlek bygs upp och bara blir starkare och starkare tills dom inte kan leva utan varandra längre. 
Jag vet att Alexis skulle gjort Bella så bra, varf tog dom inte henne istället och lät mig skriva manuset eller iaf höll sig till boken? 
Aja man blir ju alltid besviken när man läst en bok och ser filmen, men den här var jag inställd på att bli besviken på (Lovi hade varnat mig). Dock är jag säker på att om jag inte hade läst boken innan skulle jag nog ha älskat filmen lika mykt som alla andra. 
Tänker ni också på att idag är det exakt en månad kvar tills boksläppet av "Så länge vi båda andas" skulle ha varit! :( Åh bara det känns länge och nu har dom skjutit fram det ännu mera. 

Vad tycker ni, skulle hon passa? :)


Idag blev jag också erbjuden att ha först trekant med Robin & Nattis, sen fyrkant med dom plus jb. herregud, seriöst jag gick fan på det först men sen blev det bara sjukare och sjukare och förstod sen att det var ett skämt och att det inte var Nattis som skrev! haha JBJÄVEL! 
Nu ska jag göra lite idrottsteori sen måste jag gå och lägga mig, usch jag känner inte för att sova. 
Här får ni en sån hiimla bra låten från Disneys Anastasia (jag älskar Disneylåtar och filmer!).


 
VARNING! skallet i början är ganska högt :)

God natt alla underbara, SMACKPUSS!<3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Du skulle ju sagt att du ställde upp på trekanten ;)

2009-02-12 @ 23:16:19
URL: http://personalize.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jävla skall XD

Jag läste precis att det va högt MEN ja tänkte ja har ju inte så högt ljud...där fick jag så att jag teg */

2009-02-16 @ 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback