Vilken dag!

Idag är den efterlängtade dagen fredag! :D eller jaa den är faktiskt slut om en kvart...

På naturkunskapen kollade vi på film när den delen av klassen som inte debaterade igår gjorde det. Så jag passade på att göra idrottsteorin då (a)

Sen blev det mat.



kyckling, pizzasallad, morötter, sparris & äpple. Sparrisen var mindre god..

Efter det blev det gymmet med Lovi, Anton & Erica :D det kommer bli hur bra som helst. Var jätteskönt att träna!


ÅIF:s gym blir det för våran del :)

När vi kom hem färgade vi Lovis hår, den människan har TJOCKT hår. Det tog nästan 2 timmar att färga det :o
Jag såg inte när håret hade torkat men av det jag såg blev det jäääättefiint! :) <3


snyggingar efter träning ;)

Ikväll har jag hjälpt till på musikprofilens disco, alla pengar vi får in går till Kenyaprojektet och det gick riktigt bra, det kom ca 100 ungar sammanlagt, lite mer. Jag åkte dock hem typ kl halv 11 hade så hiimla ont i huvudet! :/
Iaf jag skulle hälla ut korvspadet ur en korvburk, och jag såg inte att det var en korv kvar i xD det slutade såhär HAHA


jag kunde inte sluta garva!


Ikväll blev det min rödatunika som jag köpte på Öland förrförra året :D
Uppmärksamma att jag prickade min smilegrop, haha!


Nu ska jag sova, eller egentligen ska jag kolla på film.
Imorn ska jag upp tidigt för jag ska in till stan med Anton & Lovi. Jag ska hjälpa Anton och shoppa jeans och tröja. Själv ska jag in på Gina prova MASSA nya vårkläder och låtsas att jag köper dom! Sen ska vi fika på Waynes bara för att det är alla <3 dag och vi tycker synd om oss själva. :)

På kvällen blir det mys med dom allra bästa. Jag älskar er<3

God natt och SMACKPUSS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback