Snöstorm, högläsning, debatt & dans!

Dagen har varit okej, det var snöstorm imorse och Anton var världens snällaste och gav sig upp och skjusade mig och Nattis till skolan! Världens bästa bror har jag! <3
Engelskan var allmänt tråkigt vi var tvugna att läsa högt för henne... pinsamt värre! :o
Sen hade vi ju glosor till idag och jag satt uppe till 12 igår och lärde in mig dom, okej jag började vid halv 12 men ändå.
Som visa vet har jag en förmåga att lära mig allt utantil rätt fort, det är faktiskt riktigt skönt men vid såna härna tillfällen är det inte så bra. För efter ett tag kan jag alla glosorna utantil och kan rabbla dom och då vet jag inte om jag kan vad dom betyder eller bara kan dom utantil. Så nästa gång ska jag göra dom lite tidgare och be någon förhöra mig fast inte i ordning :)

Debatt på naturkunskapen då, det var sjukt kul! :D Mycker roligare än vad jag hade väntat mig. I början kanske det inte var lika kul när man var tuvngen att försvara sig. För grejen var att vi hade kolkraft och jag tycker själv inte om det, därför tyckte jag inte om att försvara ngt som jag själv vill klaga över! :)
På idrotten blev det som sagt dans, vi hade egna träningspass idag. Så jag lärde Nattis, Sara & malin voule-vouz dansen som jag lärde mig igår :D Dom var riktigt duktiga, Sara och Malin är inte direkt vana att dansa så dom gjorde ett jättebra jobb. Nattis var lika duktig som allid. :L

Nu sitter jag här och pratar med Lovi som inte var i skolan idag, vi saknade dig <3
Vi ska söka sommarjobb i Kolmården, fatta vad kul om båda får det :D ni får hålla tummarna!



Men nu äre filmtime! :L ha det bra jag bloggar senare :)

SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback