TORSDAG!

Intressant dag, humörsvängningar till max om man säger så och NEJ det är inte pms!
Jag antar att det har att göra med min sömnbrist, men inatt somnade jag dierkt och jag menar direkt! Men jag vaknade vid tjugo i tre av att jag inte hade stänkt av ljudboken. haha

Sen så råkade vi skippa engelskan imorse, jag vet inte vad som hände vi glömde den (a)
Så vi satt vid mitt köksbord och spelade kort och lite :D men seriöst engelskan fattar jag inget av, vi gör typ inget och vi hade glömt träna på läxan. Dåligt av oss, men det blir nya tag nästa vecka!


Lovi, Nathalie och jag :)

På gympan idag så var jag så duktig så, jag lyckades snubbla på mina egna ben för andra gången på en vecka. reaktionsförmågan är inte den bästa när man har sovit alldeles för lite. haha Så nu kommer jag troligtvis få blåmärke på mitt andra knä också, typiskt! Sen höll jag på att dra min axel ur led IGEN, alltså vad är det med den? jag typ bara lyfte på armen och så kände jag hur det höll på att hoppa ur led som på isen.
Men jag drog ner armen direkt som tur var, men jag har haft lite småont hela kvällen. Hoppas det går över tills imorn!

vi hade också träslöjd idag, HAHA jag och anton började bygga en hylla. Det var as jobbigt för jag satt och sågade och slipade HELA lektionen! fy! Men den kommer bli jättebra:L


duktig som jag är satte jag ihop ett fint collage i picasa 3, det är ett jättebra program. Finnas att ladda hem gratis på google :D

På barngympan var jag så trött att jag höll på att dö och Busk jävlades med mig och drog ner mina byxor :o TACK DÅ!
När jag kom hem så åt jag, gud vad hungrig jag var! Sen har Anton och jag nästan gjort klart hela dansen till "a night to remember", alltså den är sjukt rolig och det är en bit som kommer gå sjukt fort men det ska vi klara :D JAG ÄLSKAR DET!
Synd bara att det inte blir ngn träning på lördag.. :(


Det här är en jättegamal bild på Anton och mig julafton 2007, det förklarar tomteluvan! haha
Gud det känns inte som så länge sen.

Men nu ska vi skriva i the dancsings blogg sen blire sova!
SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback