TDS, memories that last forever! <3

Jaha så var det här dagen slut, imorn äre onsdag. Då har halva skolveckan gått, gud vad skönt! Jag längtar verkligen till helgen.
Gympan idag var jobbig, vi hade lekar med lillagruppen vilket ledde till att det bar allmänt skrikigt och rörig. jag kände att det kombinerat med min sömnbrist och hungrande mage var ingen bra kombination. Men jag överlevde som tur var :D
Så när jag kom hem så fick jag mat och till efterrätt semla :D gud vad gott det är! Men fy så himla illa jag mådde, ändå så var det en "minisemla", så jag tänkte bara tänkte göra ngt åt det problemet men lät bli..



Iaf Anton och jag har kommit en bra bit påväg med koreografin till "a night to remember", den är så hiimla kul. Jag höll på att bli galen på alla ***** snurrar i slutet men nu börjar det sätta sig :D och jag älskar det.
Jag ville också passa på att göra lite reklam, thedancesings har nu gjort en blogg. Där kommer ni kunna följa våra träningar, få kort från träningar och förhoppningsvis lite vidoes så ni får lite tjuvkikar på danser och vad vi håller på med :D
Nu ska jag bara skicka sms till alla så att dom själva vet om det :D
åh jag börjar få känslan av att vi har kommit ngnstans, jag kan nästan känna nervositeten pirra i kroppen, micen i handen och strålkastarna som bländar mig. Folk lockar håret, man stresar på med alla klädombyten, får myggan ditsat av ngn och dansar och sjunger. Jag kan nästan höra applåderna och lyckan som jag känner då. Lyckan att veta att vi har åstakommit ngt helt fantastiskt.
Thedancesings är det bästa som har hänt mig, jag kommer att se tillbaka på våran tid med ett leende på läpparna!
Det är minnen som jag kommer ha föralltid. <3


Jag är glad att du är min bror och bästa vän. Du känner mig utan och innan och jag älskar dig!<3

Nu måste jag sova och be till gud att jag somnar också. Imorn blir det en lång dag, slutar tjugo över 5. FY!
aja ha det bra och dröm söta drömmar allihopa.

SMACKPUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback