Some people believe in fairytales..

..det gör inte jag längre.
Det känns bara så jävla fel. Förlåt att att jag skriver ett deppinlägg men ni måste inte läsa om ni inte vill höra!
Men dom senaste veckorna efter att jag var sjuk har bara känts värre, det är ngt som saknas och jag vet allt för väl bra.
Nu drömmer jag varje natt och det är lättare att inte drömma.

Och nu vet jag att om jag bara hade tillåtit mig själv så skulle jag ha blivit lycklig med dig.
JAG ÄR PATETISK, vill ni höra det igen?

JAG ÄR PATETISK!!
JAG ÄR PATETISK!!
JAG ÄR PATETISK!!


-I'm cinderella with no shoe

smackpuss

Kommentarer
Postat av: Lovian

Vad har hänt? :/<3

2009-02-23 @ 14:46:18
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback