It's friday I'm in love :)

jaa seriöst är jag nog faktiskt kär i fredagar. Skoldagen bara flyger fram för man vet att det är den sista och när man kommer hem gör man ngt kul och så vet man att man har hela helgen framför sig! :D
Idag har vi bara naturkunskap mellan 10-12 + lunch emellan, SKÖNT! Vi ska egentligen ha Ann efter till kl kvart över 3 men hon gav oss en intervju uppgift så fick vi jobba hemma med den, snällt av henne :)

Idag ska Lovi med hem, vi ska antagligen upp till frita och sjunga singstar med barnen Anton ska också med förstås. :) Men det är inte säkert, mamma skulle kolla om våra "fan" var där. Haha jaa visst låter det konstigt?
Förresten så ska jag och Anton spela in nya låtar snart, kom jättegärna med förslag om vilka låtar jag ska välja!
Efter frita så ska jag koregrafera klart "A night to remember" och börja på "The boys are back", sjukt kul!
Det kommer bli så himla bra, det känner jag verkligen på mig.

Men nu måste jag sminka mig, vi hörs senare :D
SMACKPUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback