Doubt.

Usch jag vet inte vad det är med mig, jag känner mig helt konstig. Tom på något sätt.
Som om någon har tömt mig på alla känslor jag har. Det är inget som spelar någon roll.
Jag antar att man känner sig såhär vissa perioder i livet för just nu ser jag ingen menning med någonting alls och det känns läskigt. För jag brukar inte vara så, jag känner mig ensam.
Jag försöker pigga upp mig med lite glad musik och förut funderade jag på glass men aa.. jag mår ju bara illa när jag äter :(



Jag ska nog ta och läsa igenom mitt eget blogginlägg om tips hur man blir på bra humör!
Annars får ni gärna motivera mig och pigga upp mig.



inspire me to see heaven.


Smackpuss på alla mina änglar!<3

Kommentarer
Postat av: Patrick

Du att om det fanns nåt som jag tänkte på efter flygturen igår så var det hur viktigt livet är och hur lite jag vill bli av med det. Det är som dom säger att en sån upplevelse får en att se på livet på ett helt annat sätt.

Så jag tycker att du ska bli lite glad och titta på femman för där är det stand up och det är alltid lika roligt ;) hehe..

2009-02-02 @ 22:04:45
URL: http://p880818f.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback