Nu säger Emma god natt.

jaa jag har suttit här alldeles för länge.
Nu ska jag sova, eller först tvätta bort smink och borsta tänderna men sen får jag sova :D
Vi hade jätte trevligt hos hanna, vi kollade på wipeout (askul) och sen filip och fredrik eller ngt sånt.. det var sådär faktiskt. Jag plockade också Hannas ögonbryn och vi fick oss en bit kladdkaka! :D jag har ätit mer idag än vad jag ätit på flera veckor känns det som :o Usch!!!!

Egentligen skulle jag bara kolla bdb lite snabbt när jag kom hem och sen direkt stänga av.. men jag fastnade vid Bobbys (kändisfrisör i stockholm) hemsida. Åh vad sugen jag är på att gå dit och göra hårförlägning.. dom har 15% rabatt på det just nu. Iaf jag har gått in på eniro och försökt få fram en vettig karta över centrala stockholm, typ hamngatan och sen drottninggatan men jag tror jag ska be Lovi hjälpa mig med det imorn :D hihi


tog en bild i camen när jag jäspade... snygg blev den! HAHA

Nej nu är det dags för sängen!
godnatt alla söööötisar!
SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Lovi

You are a siiik woman!

Your not a pig :o



a princess...<3

2009-04-19 @ 23:29:21
URL: http://fairytalelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback