Lååååååååååååååååååååång dag

Vilken lång dag det varit idag, naturkunskapen var det tråkigaste på länge. Jokke var helt sjuk :o seriöst jag trodde att det hade hänt ngt och började i slutet tro att han faktiskt hade tagit ngt.. :o han var helt galen och det slutade med att ingen orkade med honom och jag satt själva med honom i grupprummet. haha
Men han lugnade ner sig efter maten som tur var.
Idag höll jag, Lovi & Nattis i gymnastiken, vi hade dans och lite yoga. Det var superkul och det gick ganska bra tror jag :)) Eller vad säger ni flickor?

Efter skolan följde Jokke och Lovi med hem, vi åt glass och så blev det lite chokladsås och mjöl utanför talriken.. hmm det var ju inte meningen (a)
Sen var jag tvungen att åka tillbaka till skolan för att gå på kören, det var typ ingen där :s sen fick jag gå hem eftersom jag är så smart och låser cykeln när jag inte har med mig några nycklar! Det pinsamma är att jag gjorde precis samma sak tidigare samma dag. Så båda våra cyklar stod där men jag hade ingen nyckel. HAHA idiot!

Ikväll var det som sagt sista gången på gympan, gud vad skönt! Men ja jag kommer ju sakna barnen lite också såklart. Men man känner att man behöver verkligen den här pausen för att orka ladda för nästa termin! :)
Fast det blev väldigt jobbigt ikväll, mitt huvud började dunka och jag blev kallsvettig.. usch det är inge bra kombinerat med en gympasal full av skrikande ungar och sen stero med typ högsta volym.
När jag kom hem så städade jag mitt rum, målade naglarna och kollade på tv. Någon mat fick jag inte i mig, fy jag hoppas inte jag håller på att bli sjuk!

Imorn ska Jokke med hem :D niiiiiiiiiiiiiiiiice!!

nödvändig bild.. NEJ. :) Men det är iaf min nya tröja från stockholm. Bilden är tagen av Jokkis!

Så hur har eran dag varit? :)
Nu ska jag soooooooooooooova!!!!!!
SMACKPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

ÅÅh, har du varit i stockholm Emma? :O

Fuskigt!

Men shiiit vad tröjan ser snygg ut, älskar färgerna tillsammans!:)

saknar dig massor Emma.. måste ses när vi kommer hem!

Kramar på er era kofittor!

haahha xD

2009-04-24 @ 19:15:45
URL: http://jengucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback