Godmorgon alla morgonpigga!

Idag blev det tidigt upp för mig, jag och Elin skulle nämligen på sånglektion kl halv 11-11. Vi solister måste öva lite extra nu när det börjar närma sig maj. ;) Det gick ganska bra ändå, fast det är lite tidigt för att sjunga så högt..
Gårdagen var underbar, den ena dagen överträffar den andra. :)
Det blev studsmatta, hemmalagad pizza, talanga, berg flyttar in och lite sånt!

Nu ska jag ut i solen och måla naglarna, ska sätta lite färg på tånaglarna också ;)
Sen blire ner till Kempe som för tillfället är utomlands (fusk) och träna på deras crosstrainer. Dom är hur snälla som helst och har sagt att vi får träna på den hur mykt vi vill när dom är borta!
Efter det blir det stan med Hanna, Busk, Anton och där inne ska vi möta Lovi :D
Om jag får tag på Jokke så kanske jag kan få träffa han en stund också :)))
Det blir iaf bion 17 again, det är Zac Efrons nya film som jag har väntat i över ett år på. Jag har höga förväntningar för jag tror verkligen att den kommer vara sjukt bra!

Dagens outfit:

Jeansjacka- gammal, men tror den är köpt i Falerum.
Tshirt-Gina
Vit linne-Gina
Jeansleggins-Gina

SMACKPUSS<3

Kommentarer
Postat av: patrick

ok. Varför kan man inte bara säga att man inte vill och har planerat nåt annat för? Jag kommer fan skita i att planera nåt mer. Hoppas filmen lever upp till era förväntningar.

2009-04-18 @ 13:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback