April.

Den här månaden har varit helt sjuk.
Den fick antagligen den värsta början, usch för psykbryt!
Jag förstår inte hur allt kan förändras på så kort tid, på bara en sekund förvandlades den där paniken och klumpen inom mig till sprudlande lycka. Ja jag blev så lycklig att jag visste inte hur jag skulle reagera. Så lycklig att jag började undra vad jag gjort för att förtjäna det här, dig.

Jag ville bara säga till alla olyckliga där ute, ge inte upp hoppet. Ni har hört det miljoner gånger förut och tro mig jag vet hur trött man är på dom orden men det är faktiskt sant.
Hur många år har inte jag gått runt och tänkt "det finns ändå ingen som kan tycka om mig". Men vet ni vad, bara för att du inte tycker om dig själv betyder det inte att någon annan inte kan göra det. Självklart så är det lättare att öppna sig och låta sig själv tycka om någon annan person när man litar på och tycker om sig själv.
Jag vill iaf komma fram till att ni alla är fina och underbara på erat eget sätt och det finns någon för alla.
Och till er olyckligt kära, ibland kan ngt som känns rätt för dig kännas fel för någon annan. Det är sjukt men så funkar det här i världen.
Ni kommer hitta någon som älskar er på det sätt som ni förtjänar.
"Mr. Right" kanske inte kommer på en gång, ni kommer säkert få hjärtat krossat ett flertal gånger. Men när ni väl hittar honom så kommer ni känna att det var värt det, det spelar ingen roll längre.
Jag tror på er, nu måste ni bara tro på er själva!

Iaf det jag vill komma fram till är att det som verkar omöjligt och så långt borta kan finnas så nära. Ni anar inte!
Just nu känns det som att jag kan klara vad som helst, bara jag får ha dig kvar.
Kanske är jag så stark så jag kan hålla kvar din hand hur länge jag vill. För att vara med dig är det absolut bästa och underbaraste jag vet. Du gör mig lycklig, du är min sol! <3

jag älskar min Jokke <3


finast i världen är du <3

Jag ska iaf aldrig säga att jag hatar månaden april igen, för det blev ju iaf till den bästa månaden :)
Nu ska jag ner och träna.
SMACKPUSS <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sa jag inte att det skulle komma? Bara man hade tålamod och väntade?



jag säger så till flera av mina kompisar. Men de tror inte på mig. jag vet inte hur jag ska få dem att verkligen tro att det finns någon för dom, fast det inte träffat den än. Det är sjukt jobbigt att se dem baar vara deppiga över allt och sen beror det bara på att det inte har en kille/tjej,

jag har försökt tala om för dem men de lyssnar inte :(



glad för din skull emma <3

jag saknar dig.

2009-04-22 @ 07:07:36
URL: http://twiiister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback