Söndagsångest..

Gaaaah jag känner mig inte redo för att börja jobba i morgon.. Jag har haft en jobbig känsla hela dagen idag. Det kändes för det första jobbigt att åka hem till Stockholm igen samtidigt som det var skönt att komma hem. Samtidigt så har jag haft det så himla bra hemma de här två veckorna och egentligen inte hunnit med att träffa alla jag tänkt träffa så jag hade velat vara kvar längre. Jag vet att det kommer att kännas bra bara man kommer igång men just nu så vet jag inte ens vad vi får för ny personal till vår avdelning och riktigt vem som ska vara vart. Men jag vet att så fort man kommer igång så kommer det såklart kännas bra och som att man aldrig varit borta. 
 
Jag är taggad på en ny termin med en massa nya projekt, jag har redan börjat planera en musikal som jag tänkte sätta upp med mina ettor.. ;) 
 
jag bjuder på en riktig sommarbild, detta var min första semesterdag. Åh längtar efter sommaren redan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback