Snowflakes.

Idag var första dagen då alla var tillbaka på jobbet efter ledigheten och det kändes jättekul att få träffa alla igen. Vi har lite nya kollegor på vår avdelning och det känns jättebra, detta kommer bli en superbra termin. 
För er som inte är uppdaterade så jobbar jag på en skola i lågstadiet, årskurs 1. Jag är samverkare i klass och på eftermiddagen jobbar jag på fritids. 

Efter jobbet drog jag och Anton direkt till simhallen och simmade 1000 m. Det var så himla skönt men jobbigt, minns inte att det var så jobbigt att simma. Det kan absolut inte bero på att jag blivit otränad haha.. ;) 

Även fast man håller på att frysa ihjäl när man väntar på bussen hem så kan man inte klaga. Hur vackert är inte det här? 

Tänk att det redan är fredag i morgon, så härligt och mamma och pappa kommer hit över helgen! 
God natt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback