Tisdag.

Vanligtvis så är tisdagar veckans värsta dag, det är för långt ifrån helgen som varit och för långt till den kommande helgen. Det som är bra med tisdagar är att det är så jag går på teater. 
 
Men när man är ledig spelar det ingen roll vilken dag det är, varje dag känns som en lördag. Hihi 
Vi hade en supermysig dag igår i Linköping med lite shopping och så avslutade vi shoppingrundan med en tur till Annicas salong där hon klippt av mitt löshår en rejäl bit, det blev superbra. 
Kvällen spenderade jag med mina föredetta arbetskamrater Annika och Lina. Det var så himla kul att träffa dem igen, jag saknar mitt gamla jobb så himla mycket ibland! Annika bjöd på goda pajer som vanligt så vi var mätta och nöjda när vi åkte därifrån.
 
Denna dag har bestått av promenad, en tur till Falerum och nu ska jag, mamma och Amanda läsa manus inför min sökning till Stockholms dramatiska högskola. Det ska bli kul, vi får se om vi hittar några bra monologer. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback