Jul, jul, jul..

Det går i ett hela julhelgen. Igår hade vi kalkonmiddag här hemma, alltså bara ordet kalkon säger ju att det blev lyckat. Jag ÄLSKAR kalkon! 
 
Idag vaknade jag med träningsvärk i mina ben, Anton och jag hade sprintävling uppför en lång brant backe igår ute hos morfar. Haha herregud vad vi sprang, tyvärr tappade jag liksom farten även fast jag kämpade in i det sista. När Anton stod vi mållinjen och skrek "Spring då Emma" så svarade jag bara "JAG GÖR JU DET". Det syntes tydligen inte. haha 
 
Med andra ord var det lika bra att ge sig ut på en långpromenad idag och mjuka upp benen lite så nu känner jag inget. 
Nu är det bäst att hoppa i duschen, julfirandet fortsätter hos farmor med mer mat och fika. 
Ikväll blir det fest med kompisarna! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback