Glass i stora lass.

Jaha och så var ännu en dag slut och jag inser att jag snart har varit hemma i en hel vecka. Det är så himla skönt att få vara hemma utan att behöver stressa runt och ändå inte hinna med att träffa alla man hade velat. 
 
Denna eftermiddag har spenderats hos min morbror Sola, Tesa och så kusinerna Matilda och Linus. Vi har bara umgåtts och fikat och bara skrattat en massa tillsammans som vi alltid gör när vi ses. Åh jag älskar min släkt! <3 
 
Säga vad man vill om fina efterrätter men alltså glass. Det behövs inte mer än såhär för att göra de flesta glada. Ställ fram lite såser, bananer, marränger, strössel, chokladpinnar och bara vanlig hederlig glass så är kvällen räddad. ;) 
 
Efter besöket hos morbror så åkte vi till moster Annica (världens bästa frisör) och blev klippt. Herregud vad skönt, jag har knappt velat ha utsläppt hår de senaste veckorna. Men nu rök ett par cm och det känns skönt. 
Nu sitter jag i soffan med familjen och Johanna som ska sova här. Vi kollar Fröken Fridmans krig på svt1, jag såg det förra året också men det är så bra så det är lätt värt att se igen. Så ni som inte sett, kolla svtplay! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

mumms

Svar: Jag är inte vad?
Emma Hallberg

2015-12-27 @ 22:03:01
URL: http://familjeliv.se/blogg/domkallarmighannes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback