Gott nytt år!

Ja jag har lyst med min frånvaro här längre än någonsin de senaste månaderna. Hösten har varit jobbig på många sätt och jag har inte känt mig som mig själv på länge nu. Det är en konstig känsla, att känna sig helt ensam när man är omringad av människor som älskar en. Men nu är det nytt år och nya tag, jag ska ta tag i många saker, speciellt mig själv. Jag ska hitta tillbaka till mig själv igen och bli det sprudlande glada Emma igen. Jag tänker iaf definitivt skriva mer här, jag ångrar att jag inte varit bättre på det. Det är så himla kul att titta tillbaka vad man gjort i både bilder och text. Så räkna med med regelbunden uppdatering från mig. Ni blir inte av med mig så lätt.. ;)
 
Jag har iaf varit hemma i snart 2 veckor och det har varit ett fullspäckat lov kan jag säga.. På alla dagar har det varit en dag som vi inte varit bortbjudna eller haft främande så livet här hemma är sig likt. Men igår åkte Anton hem igen och idag började mamma och pappa att jobba så jag har varit ensam hela dagen. Men snart kommer Honeyponey till mig. Morgonen började bra också med filmen Frozen (ni måste se den, den är helt underbar). 
 

Bäst att ta på sig lite kläder innan Hanna kommer, haha! Hörs senare.
 
 en bild på mig och Anton när vi skulle på julbord! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

En videoblogg med sång eller något fnissigt vill vi gärna se! :)

2014-01-02 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback