Cloud Atlas.

Det blev en riktig filmkväll här i sexan. Jag bäddade ner mig i soffan med täcke och kuddar nyduschad efter en regning men skön promenad. Jag kom ut till sist med hjälp av Jakob och Nico som jagade ut mig.. ;) haha bokstavligen.
Vi har iaf sett filmen Cloud Atlas, nästan tre timmar lång och väldigt mycket historier att hålla reda på som hör ihop med varandra och samma skådespelare spelar i alla historierna.. Ja som ni förstår är det ingen film man kan hoppa in i om man inte är med från första böjan. Jag har inte bestämt mig vad jag tyckte om den än men den var iaf inte dålig men ingen femma heller. ;)
 
Det blir nog att hoppa i säng snart, Jakob är sugen på pannkakor och försöker desperat få tag i mjölk. Haha det går inte så bra så nu står han och steker champinjoner och äter morötter. Jag kan tänka mig att jag kommer få pannkakor i morgon.. ;)
Hoppas ni haft en bra helg, min har varit hela underbar. God natt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback