Vad hände med julen!?

Jaha jag hoppas att ni alla haft en riktigt god jul!
Själv har jag haft den värsta julen någonsin då mamma och jag fick vinterkräksjukan kvällen innan julafton! 
Usch det är så himla hemskt, jag önskar inte ens min värsta fiende det här. 
Som tur var så är jag redan ganska pigg och har varit kräkfri så pass länge att jag nu får träffa folk igen. 
Det tråkiga när man mår bra igen är att man inser att man har missat hela julen.. Jag som älskar julen! :( jag var så ledsen på julafton när alla åkte ut till morfar och mamma och jag låg kvar hemma och sov bort hela julafton.. 
Ajja huvudsaken är att man blir frisk igen, det finns många som har det mycket värre! 

Idag har Anton och jag sysselsatt oss med att packa ner alla mina flytta-hem-ifrån-saker som jag fått och samlat på mig under åren från vinden. Det blev en hel del kartonger och nu ligger allting fint och organiserat i kartonger med lappar på vad som finns i! :) 

Nu är jag sugen på att flytta! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback