Sista dagen på detta året..

Tjolahopp!
Jag hann inte riktigt med uppdateringen här igår då dagen gick så himla fort. Fotograferingen med mamma och Jennie var iaf så himla rolig. Vi satte ju i horn i mitt hår och jag hade aldrig kunnat tro att jag skulle trivas så bra i dem. Haha jag ville inte ta ur dem sen, de var så himla fina! 
 
Senare på eftermiddagen så droppade Lovi in och hängde på oss och handlade. Efter det blev det en riktig tjejmyskväll med maleficent och nagellacksmålning. Sen satt jag, Lovi och Jennie uppe till sent och pratade och pratade, åh jag älskar mina vänner. Jag känner mig så lyckligt lottad! 
 
här har ni ett smakprov från fotograferingen, jag känner mig som ett sagoväsen!
 

Idag är det äntligen nyårsafton, som jag har längtat! Jag börjde min dag med att sminka en brud, hon blev så himla fin. Slänger upp en bild här sen så ni får se, måste bara be om lov först jag glömde det. Nu är det dags att börja göra sig iordning inför kvällen, kl två ska jag titta på bröllopet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback