Some call me the space cowboy!

Hallå där allesammans!
Då var veckan redan slut.. herregud så fort tiden går. Vi har haft ett jättebra avslut på veckan med Petra. Vi gick ihop i två grupper och gjorde en minimusikal av våra solosånger som vi har jobbat med under veckan och för att bara ha slängt ihop det på 45 minuter så tycker jag faktiskt att båda grupperna hade gjort ett väldigt bra jobb! :) 
Vi avslutade sen skolveckan med att ha en liten minikonsert för MT:ettorna och det gick väl okej bra, man har ju en tendens att glömma hälften av sakerna man har lärt sig så fort man blir nervös.. ;) aja!
 
Om en stund åker jag, PM och Jakob till Kalmar för att dansträna inför modevisningen nästa vecka. Vi får se lite hur det går, jag har haft problem med min fot i 2 veckor och haft väldigt ont i dag så det blir som det blir! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback