Nämen allå där!

Så var det lillalördag igen oh det firar vi med film och mys i soffan. Dagen har varit jätterolig och givande, vi har jobbat med Petra (läraren från Kulturama) i Masterclas vilket innebär att hon jobbar med en och en inför hela klassen. På det sättet lär man sig både av att få göra själv och se när andra gör. Jag valde låten If I ain't got you och det gick väl bra, vi ska fortsätta att jobba i morgon och på fredag avslutar vi med en konsertversion av alla låtarna! :) 
 
jag gick och möte Jakob i skogen igår, helt plötsligt hörde jag "hej älskling" och så satt han högt högt uppe i ett träd. De är mycket högre upp än vad som syns på bilden.
 

Nu ska jag hjälpa Paulina med henne hår, det ska bli rött!! :D
Ses i morgon, nattinatti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback