Måndag.

Och så var det ny vecka igen.. Det här blir vår sista vecka med grektema så det händer många spännande saker, i morgon åker vi till en borg för att få in lite mer grekkänsla och på torsdag har vi uppspel för skolan. Jag ska se till att få det hela filmat, det är så kul att ha sedan. 
 
Jag mår iaf lite bättre idag även om jag inte var på topp. Igår gick jag ju och la mig igen och kom inte upp förrän kl 15.30. Sen blev det bara matlagning, storstädning av köket, epilering av ben, dammsugning i mitt rum och så 2 Mia och Klara avsnitt. Hoppas ni alla fick en bra helg!
 
Jakob och jag har precis ätit frukost på sängen, vi försöker just nu motivera varandra till att gå upp! Heja heja!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback