Bilder från modevisningen på Kalmar fashion week!

Japp efter en lång frånvaro på mer än en vecka så är jag nu tillbaka och har 2 betydligt lugnare veckor framför mig då bloggen får plats i min vardag. 
Förra veckan var väldigt hektisk då vi har fullt upp med förberedelse och träningar med danserna som vi skulle göra på Kalmars modevisning. Resultatet blev faktiskt riktigt bra och vi fick massa beröm så det var kul. Det var bröllopstema på modevisningen då de  i akt 2 faktiskt vigde ett par på scenen så vi körde på samma tema i våra 3 danser. Första dansen var en möhippa/svensexa dans, andra dansen var när möhippan och svensexan mötes upp på nattklubb och sista var mottagningen efter bröllopet. Eftersom Jakob och jag är tillsammans så passade ju det bra att vi fick spela paret vilket kändes jättekul men ändå nervöst, jag trodde aldrig att jag skulle spela "huvudroll" i ett dansnnummer.. ^^
 
Jag ska se om det går att ordna fram någon film, det hela livesändes men det finns inte kvar på internet.. Jag har en film på sista dansen dock väldigt dålig kvalitet men bättre än inget.. Min barndomsvän Emelie och hennes sambo Elin var där och tittade och Emelie tog lite fina bilder som jag har fått. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stort tack till Emelie för bilderna, det är alltid lika roligt att ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback