I don't need no hero.

Jag har haft en jättemysig eftermiddag hos min älskade morfar med många kära släktingar och jag fick mitt hår klippt igen, det är andra gången på en vecka.. haha efter en lång men trevlig resa hem till Öland så har jag äntligen fått träffa klassen igen och pussa på min älskling. Nu måste jag sova, i morgon börjar jag på 5:2 dieten och jag är supertaggad på det. Har gått upp i vikt och trivs inte alls i min kropp just nu så det måste göras något åt. 
 
God natt kära vänner så hörs vi i morgon!
 
morfar, jag och Anton
 
och så jag och morfar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Men Emma du kan ju inte gå på 5:2-diet om du dansar, sjunger och teatrar dig! :( Jag tror inte på den där skiten! :( Sluta ät kött istället! ;) Jag vet många som gått ner i vikt av det. Men vad som är viktigast här är att du mår bra, och du är fin hur du än ser ut, alltid och jämt. Lyssna på din kropp och följ hjärtat ditt! <3

2013-10-10 @ 00:24:04
URL: http://fogelholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback