When I see your face.

Vilket underbart sommarväder vi har haft här i Stockholm hela dagen. Jag har haft en jättemysig eftermiddag hos Jenny ute i Tyresö. Jag har fått se hur hon bor och så åkte vi till en sjö och la oss i solen en stund, skönt!
Nu har Anton och jag precis tryckt i oss fetaosthamburgare som vi har gjort själva från grunden, sjukligt gott! Sen överraskade Matilda oss med att ringa och vilja komma hit, så vi har guidat henne till t-centralen via telefonen nu. Haha vi får hoppas att hon hittar hit! ^^ Jag är iaf så glad att jag får träffa henne, idag var det exakt en vecka sen vi hade vårt extremt tårfyllda hej då. Om jag ändå hade vetat att vi skulle ses redan en vecka senare då! :)
 
här har vi en bild från sjön vi var vid! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback