Tired!

Nu är jag helt slut efter dagen och ligger nyduschad i min supersköna säng.
Dialogarbetet gick bra och eftermiddagen gick åt att städa våra lokaler och börja spela in mina två låtar. Vi har endast lagt piano på båda två och som pianister har jag duktiga Matilda och Tove, jag är så tacksam att de hjälper till. Nu behöver jag lite fler instrument och så såklart sång och stämmor då ;)

Ikväll har vi myst i liedberg framför filmen rush hour, den var faktiskt ganska rolig. Nu måste jag sussa, i helgen kommer ca 60 personer hit och söker till höstens musikteater så vi ska ta hand om dem. Så det blir ingen sovmorgon här inte! Nattinatti!

Här har ni en bild på mina naglar som jag målade ihop lite snabbt i morse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback