Gröna Lund!

Nu är jag hemma efter en så himla bra dag!!! Jag, Anton och Jenny har haft en så sjukt rolig eftermiddag och kväll på Grönan. Vi har åkt massa roliga, läskiga karuseller och man känner i halsen nu att den är trött efter allt gapskratt (jag skriker nästan aldrig utan bara skrattar). Jag och Jenny lyckades till sist tvinga upp livrädda Anton i Eclipse, Gröna Lunds nya 121 höga slänggunga som för övrigt är Europas högsta (det kanske till och med var världens högsta) slänggunga. Den var inte alls så läskig som jag trodde, det enda som var läskigt var att det var så sjukt högt så det var svårt att inte observera att kedjorna gungorna satt fast i kändes lite tunna.. ;) haha men vi överlevde.
Den allra roligaste karusellen var iaf Insane, den åkte vi tre gånger och den blev bara roligare och roligare. man fattar knappt vad som händer, man snurrar runt bara inte pga spåret utan för att vagnarna är lösa så man snurrar runt och fr fram och tillbaka, SJUKT KUL!
 
Nu är vi helt slut och måste sova, jag har på känn att jag kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden. ;)
Nattinatti!
 
Jenny och Anton i kön till uppskjutet..
 
och så har vi mig och Jenny, nej vi är inte alls tillgjorda.. ;)
 
vi hann även med en milkshake från Ben & Jerry's baren, ni som inte provar gör det. Det är bland det godaste jag smakat, jag blandar smakerna chocolate fudge bownie och baked alaska, mumma! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback