Godmorgon!

Hoppas ni alla mår lite extra bra idag då det är fredag och många av er troligtvis tar helg från både skola och jobb. Jag mår prima förutom att min hals fortfarande känner av gårdagens Gröna Lund besök, men det är sånt man får ta!
Anton jobbar heldag idag så jag ska hoppa i duschen strax och fixa i ordning mig lite snabbt och så ska jag nog åka till Jenny och se hur hon bor, nice! Hon ville att jag skulle ta med badkläder så vi får se om det blir bad och solväder. Det ser fint ut genom fönstret iaf! ^^
 
Vi hörs senare!
 
Jag provade sushi för första gången igår då vi åt buffé och precis som jag trodde så kunde jag inte äta det utan att behöva spotta ut. Även fast det bara var avokado och ris så blev bara sjögräset för mycket. För er som är intresserade så kan jag knappt äta något från havet alls, skaldjur är det värsta jag vet och fisk är inte heller någon höjdare lax är det värsta men ibland går det bra (om det är mycket panering.. haha).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback