Morgonstund har guld i mun.

Som de flesta vet så är jag väldigt morgontrött.. Jag är absolut inte den som gillar att sova hela dagen och de senaste månaderna har jag vaknat runt 8 av mig själv om jag inte lyckats somna om. Men jag tycker helt enkelt inte om att bli väckt och så är det väl så att när man inte får sova så vill kroppen sova och när man får sova så kan man inte sova.. Hehe 
 
Iaf på Öland så har jag det riktigt bra, om jag inte kommer upp på morgonen så kommer alltid Adrian och någon mer med frukost på sängen åt mig. Hihi så jag klagar inte. En morgon när jag gick upp för att duscha så hörde jag att det lät från mitt rum när jag kom ut ur duschen. När jag kom in så hittade jag det här.. 
  
haha de hade på 5 minuter improviserat fram den här fina lilla sången till mig. Observera Melias (hon som ligger i sängen med Adrian) stämma "Bling-blinge-linge-linge-ling". haha Matilda spelar gitarr och sjunger och så är det Tove min förra roomie på stolen som lägger stämma.. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback