Godmorgon!

Vi fick en jättemysig men lugn kväll igår. Johanna dök också upp här och det hela slutade i att vi började spela monopol och fastnade i ett par timmar. Jag som älskar att spela spel trivdes. 
 
Idag blir det som vanligt påskmiddag hos farmor och äntligen ska vi få träffa lilla Saga! Ikväll ska jag kolla om grannarna är lediga och vill hitta på något! Jag kommer troligtvis åka hem till Öland redan på torsdag eller fredag så jag ska försöka hinna träffa så många som möjligt. Sen lär jag inte komma hem förrän vi slutar i maj.
 
Ha en bra dag allihopa! 
 
jag är sugen på att klippa lugg igen, men varför ska det vara så jobbigt och omständigt med lugg? (på kortet har jag använt en löslugg)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart du ska klippa lugg!! :D

Svar: vi får väl se hur det blir ;)
Dib

2013-03-31 @ 14:52:29
URL: http://Welldone.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback