All I can do is watch you leave.

Gissa vem som ligger hemma i sin egna säng i Åtvidaberg? Jo lilla jag förstås! Igår fick vi påsklov och vi hade en mysig liten avslutning med klassen då vi fick tårta av Thomas, tittade på föreställning från dramaten (jättebra) och så fick vi en jättegod påskbuffé till lunch. Efter att ha pussat och kramat på hela klassen (separationsångest...) så tog jag och PM tåget hem till Linköping, vi fick även sällskap av Adrian och hans kompis Jocke en bit på vägen.
 
Väl i Linköping så hämtade mamma upp mig och vi åkte på en shoppingtur till Media Markt där jag äntligen köpte mig en epilator. Isch det sved i plånboken men det är så värt det. Sen blev det dags att hämta Antons från hans tåg och så bar det av hem där det stod nylagad mat på bordet och morfar var på besök.
Även fast jag somnade i soffan redan halv nio, jag vet helt slut, så hade jag en jättemysig kväll med familjen. 
 
Jag ska fokusera på att bli helt frisk och verkligen vila upp mig under lovet, passa på att träffa nära och kära. För jag tror inte jag kommer hem mer förrän jag slutar på Öland igen. 
 
en solig bild på mig och Jakob! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi måste ses finis!

Svar: självklart, vi ska ju baka bröd du och jag ;)
Dib

2013-03-29 @ 08:55:54
URL: http://welldone.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback