Picknick med fina vänner!

Åh vilken mysig eftermiddag jag har haft tillsammans med Anna och Tove. Det var så himla kul att ses igen och vi hade massa att prata om så vi köpte oss varsin glass på Bosses och satte oss på gräsmattan vid Domkyrkan innan vi gick vidare till trädgårdsföreningen och hade picknick med jordgubbar, vindruvor, kamera, ukulele, filt, dator och såklart varandra. Timmarna bara flög iväg och vid femtiden kramades vi, sa hej då och så tog jag bilen hem.
 
Jag har haft fullt upp sen jag kom hem och hjälpt till här hemma med diverse saker, är helt slut nu.. Vill bara att det ska bli onsdag! Kram på er!
 
snyggingar med jordgubbar i munnen ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback