Ny vecka igen!

Och så var det måndag igen, veckorna bara springer i väg. Nu är det bara en vecka kvar tills jag flyttar tillbaka till Öland och börjar mitt sommarjobb som resturangbiträda på Sonjas Camping!
 
Helgen har varit sjukt rolig iaf, att åka på kryssning har jag underskattat som bara den. Vi hade det så himla kul hela natten lång, vi började dansa kl 21 och slutade efter 3 någon gång. Då drog vi upp på däck för att prata, flumma och leka kurragömma (fråga mig inte varför). Jag tror att vi släkte lampan vid typ 05.30 och frukosten var 08.30 så det blev inte mycket sömn den natten ;) 
Stort tack till familjen Jacobsson att jag fick följa med och tack till er andra för trevligt sällskap, det var bästa kvällen/natten på länge! 
 
Hanna och jag på bussen upp!
 
jag, Gustav och Marcus på dansgolvet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback