Hur öppnar man en dörr som sedan länge varit stängd?

Fy vale säger jag bara, jag somnade på helt fel humör igår och jag ska tala om precis varför. Jo jag såg nämligen det senaste game of thrones avsnittet och det var det värsta avsnittet jag har sett hittills, det är nästan så jag vill sluta titta nu så arg jag blev.. Aja jag ska inte spoila för er som inte har sett det och kanske följer serien så jag släpper det nu.
 
Idag har jag balprovsminkning, promenad, måla naglarna och grillkväll hos Dan på schemat och vädret är ännu en dag på vår sida, så jag sitter på altan och äter jordgubbar och mjölk till frukost. :) visst ja, jag ska försöka hinna med att städa husvagnen också då jag eventuellt får besök nästa vecka! 
 
mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback