Hej på er!

Idag har mitt internet både hemma och på mobilen varit ur funktion hela dagen därmed ingen uppdatering. Ni ska få en uppdatering med lite bilder från lördagens fest och sådär, men inte förrän i morgon kväll. Jag ska till Linköping hela dagen i morgon och hälsa på Johannisen innan hon åker till Thailand i 2 veckor (fusk!!), så jag kommer hem på eftermiddagen. 
 
Idag har jag haft en sjukligt lugn dag för mig själv, förutom att jag var förbi hos Anna och hälsade på hennes Rumänska sällskap, en tjej och hennes son på kanske 1,5-2 år som var så sjukligt söt! Annars så har jag legat i solen en stund och suttit i över 6 timmar och rensat bland alla musikteaterbilder som jag fick av folk innan vi skildes åt. Herregu vad bilder och jag är ändå inte klar!
 
Nä nu ska jag sova om jag ska orka in till stan i morgon.
God natt!
 
dagens lapp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback