Hallå där!

Då vi fortfarande inte fått igång internet på min dator så har det inte blivit någon blogg för min del och telefonens internet har varit alldeles för segt ända till jag nu (pucko är jag) kommer på att jag kan koppla upp min telefon på campingens internet.
Iaf mycket har hänt på de här två veckorna, jag har känt mig fruktansvärt ensam här på campingen och haft lire panik över det. Men idag kom min älskade vän Kalle hit och flyttade in hos mig, han ska jobba på en resturang ett par km härifrån så jag känner att sommaren är räddad!
Som tur var så trivs jag väldigt bra på jobbet då jag har en jättesnäll och rolig kollega, Amanda, som jag fungerar väldigt bra ihop med! Så jag jobbar så mycket det går och jag orkar. Som sagt jag ska nog få hjälp med dator i morgon så att jag kan komma igång med bloggen, annars snor jag Kalles dator! :)
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback