Gone gone away.

Sådär ja, promenaden är avklarad och jag har pratat med vårdcentralen som var snälla och skrev ut ett recept åt mig för ett ganska otäckt exem jag fått i nacken. Att ha hårförlägning i 2 månader och inte sköta det för fem öre blir inte bara stora tovor i håret utan resulterar i att min känsliga hårbotten gör uppror.. Nu har jag iaf fått recept på ett specialschampo som jag haft förut så det ska väl gå över snart! 
Jag har även hunnit med att prata med Kalle i telefonen, han kommer hem ikväll och om det inte blir för sent så hinner vi ses. Ahhhhhh det var så länge sen, gissa om jag är glad? :D
 
Ska bara kolla klart ett pretty little liarsavsnitt nu så ska jag dra iväg till kusin Lina och lilla Saga för att ta en promenad till, myspys! :)
 
jag passade på att plocka lite blommor på min promenad, när jag var liten var kärringtandblommorna mina favoriter bara för att de var rosa och så var det såklart jätteroliga för att själken är kladdig.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback