Det är mörkt och kallt hos mig men du har sånt som gör det ljust igen.

Jaha jag kom hem från Linköping något fattigare men med en ny bh och ett par nya solbrillor, jag bröt av mina favoriter förra veckan! Johanna och jag hade det iaf jättetrevligt på stan och så fick jag se hennes nya lägenhet. De har inte fått ordning än så vi satt och åt mat bland alla flyttkartonger. Hehe
Honeyponey har varit här ett par timmar nu, vi har skypat med Kalle, ätit jordgubbar med mjölk och gjort hemmagjorda fetaosthamburgare (det är så gott!!)
Nu kollar jag ett once upon a time avsnitt med mammsen och kl 19 har jag skypedate! :) 
 
Hoppas ni haft en bra dag! 
 
jag mös med Johannas hund Musse, sötaste och snällaste vovven ever!
 
mums!!
 
Kalle gjorde sig sexig på Skype.. ;) haha 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback