Come on skinny love.

Godmorgon allihopa!
Pga av lite missförstånd med tider så var Julia kvar här ett par timmar längre än väntat (Julia som jag gjorde provsminkning påP) därmed så fick jag börja prioritera bort saker på schemat jag gjort för dagen. Ni förstår kanske att bloggen rök direkt och jag hann inte med allt ändå, en sak som kom till men som var absolut nödvändig var en klippning. Tack och lov, nu kan jag ha utsläppt hår igen! 
 
Jag hade iaf en sjukt trevlig kväll hos Dan igår med kompisar, grill och spel. Det är så mysigt att vara hemma och umgås med tokstollarna igen! ^^ 
Idag har jag börjat dagen med en långpromenad runt sockertoppen och nu äter jag frukost på altan i värmen och bara mamma kommer hem så åker vi till sommarstugan för att sola och kanske bada! 
 
lite bollspel hos Dan igår!
 
Och så en fin promenadbild, här har jag faktiskt tagit kort på just sockertoppen som är en gammal slalombacke här i Åtvidabreg som nu har ett vattentorn på toppen. Det syns inte på bilden hur högt och brant det egentligen är, på vintrarna kan man åka hit om man vågar och åka pulka. Då går det undan.. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback